
Bij BliXem komen wegen samen
10 juni 2022
BliXem is een ontmoetingsplek waar iedereen zich thuis kan voelen én zichzelf mag zijn.
BliXem is een ontmoetingsplek waar iedereen zich thuis kan voelen én zichzelf mag zijn.
Theater de Molen biedt een podium aan nieuw talent en deelt de passie voor cultuur met iedereen die mee wil doen.
NEO Huisartsenzorg is een krachtige, regionale huisartsenorganisatie voor Nijmegen en omgeving.
NEO Huisartsenzorg is de nieuwe regionale huisartsen-organisatie voor Nijmegen en omgeving.
De afdeling Eerstelijnsgeneeskunde van Radboudumc verzorgt diverse medische vervolgopleidingen.
Wie zijn betere ambassadeurs voor Buurt Vervoer Beuningen dan de vaste klanten en de chauffeurs zelf?
Rondom het gedicht Todesfuge van de joodse Duitse dichter Paul Celan hebben Paul Sars en Bureau Ketel onderwijsmateriaal ontwikkeld.
In de werkschriften Drillingsberichte wordt een beeld gegeven van hoe het een Joodse familie vergaat tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Voor samenwerkingsverband KennisDC Logistiek hebben wij in het kader van hun 10 jarig jubileum een website en jubileumuitgave gemaakt.
Als specialist ouderengeneeskunde sta je midden in het leven. Dit vak is namelijk veelzijdiger en uitdagender dan je denkt!
40 jaar aan de top van de bodem. Bij geotechnisch ingenieursbureau Wiertsema & Partners geven ze de grond een getal.
Theater de Molen in Beuningen programmeert verrassende voorstellingen voor jong en oud, waaronder cabaret, muziek, film en diverse familievoorstellingen.
Schoolmoestuin De Wielewaal bestaat 10 jaar. Om dit te vieren is er dit kookboekje vol moestuintips en gezonde en lekkere recepten.
In opdracht van Hoogenboom Mode heeft Bureau Ketel een communicatieplan gemaakt waarin een nieuwe campagne A Story to Tell is gepresenteerd.
In opdracht van Rabobank heeft Bureau Ketel een campagne vormgegeven die de maatschappelijke impact van Rabobank Rijk van Nijmegen opnieuw onder de aandacht brengt van haar medewerkers en klanten.
Kaartspel dat gebruikt kan worden in opleidingen, coachgesprekken of voor individuele reflectie.
In opdracht van Diverzio ontwikkelde het Labteam Voeding van RvN@ het conceptspel 'Wat (W)eet jij?'. Bureau Ketel en DPN Rikken Print werkten het spel uit. Het spel heeft als doel kinderen uit groep 5 t/m 8 spelenderwijs kennis te laten maken met voeding.