Uitgelicht | Maatschappelijk kompas
Betrokken, wensen, dromen. Doe je mee?
Samen maken we het verschil!
In opdracht van Rabobank heeft Bureau Ketel een campagne vormgegeven die de maatschappelijke impact van Rabobank Rijk van Nijmegen opnieuw onder de aandacht brengt van haar medewerkers en klanten. Met 19 verschillende projecten gericht op ‘zelfredzaamheid, lokale leefomgeving, ondernemerschap en voeding’ helpt Rabobank bedrijven en particulieren verder binnen het Rijk van Nijmegen. Om deze projecten de aandacht te geven die ze verdienen, werd de vraag bij ons neergelegd om 19 projectkaarten te schrijven en vorm te geven. We zijn op zoek gegaan naar een zakelijke maar frisse mix van tekst en beeld…En met succes!
Kaartenmolen bij de entree in het hoofdkantoor van de Rabobank in Nijmegen
Met 19 projectkaarten, 5 kaartenmolens met hoofdbord, 4 baliemolens, 4 tafelcirkels, 3 algemene kaarten, 1 medewerkerskaart, 1 envelop, 1 vloersticker en 1 vloercirkel kan niemand de Maatschappelijke Impact van de Rabobank in de kantoren nog missen!
'Onze klant is jouw kompas', draaischijf voor medewerkers.