Uitgelicht | A Story to Tell
Vertel ons uw verhaal, wij kleden u op maat.
In opdracht van Hoogenboom Mode heeft Bureau Ketel een communicatieplan gemaakt waarin een nieuwe campagne A Story to Tell is gepresenteerd. We zijn op zoek gegaan naar de waardegedreven eigenschappen van het merk Hoogenboom. Dat zijn er nogal wat: een schitterende locatie in hartje Nijmegen, een gevestigde naam in de regio, vakmanschap en persoonlijk advies op maat, stijlvolle kleding met een style statement voor een klantenkring in het hogere segment. We hebben de doelgroepen in kaart gebracht en een inventarisatie gemaakt van communicatiemiddelen die Hoogenboom Mode de komende jaren een nog persoonlijker gezicht moeten geven.
Visual met daarin de speerpunten van de campagne.
Op dit moment ligt de folder met daarin de nieuwe najaarscollectie op de mat. De belangrijkste doelgroepen zijn in beeld zijn gebracht: zakelijk én casual (men) en women. Een actiekaart promoot de Maatwerkdagen en introduceert Atelier Munro.
Een overzichtelijke kruisgevouwen folder: zakelijk, casual, women en maatkleding
Actiekaart Maatwerkdagen / Atelier Munro
Communicatieplan Hoogenboom Mode. De doelgroepen in beeld gebracht.